1. Wat is jullie werkwijze?
Wij werken op basis van 'dropshipping', dit betekent dat wij zelf geen voorraad houden. Als je bij ons bestelt dan zullen wij dit direct bestellen bij onze leverancier. De leverancier zal zorgen dat de bestelling rechtstreeks bij jou geleverd wordt. Uiteraard blijven wij jouw aanspreekpunt voor vragen, opmerkingen en eventuele klachten.
Meer info over dropshipping vind je bij de KVK en Wikipedia
2. Wat is het voordeel om bij jullie te bestellen?
Kwaliteit
Vanzelfsprekend testen wij vooraf ieder product op kwaliteit en veiligheid. Op
deze manier zorgen wij ervoor dat je uitsluitend goede producten ontvangt.
Nederlandse klantenservice
We vinden het prettig om onze klanten te voorzien van een goede service, daarom zullen we proberen om je vragen binnen 24 uur te beantwoorden
Retourservice
Ben je niet tevreden over je aankoop? Dan kun je dit binnen 14 dagen retourneren aan ons en dan krijg je je geld terug.
3. Hoelang duurt het voordat een bestelling arriveert?
Eenmaal verzonden, zal je bestelling binnen 5 tot 15 werkdagen aankomen, afhankelijk van hoe snel de douaneafhandeling plaatsvindt en vanwege het hebben van meerdere leveranciers in het buitenland. Soms kan dit langer duren. Dit is exclusief de verwerkingstijd bij de leverancier van ongeveer 3/5 dagen. Vertragingen kunnen optreden, maar zijn zeldzaam. Het hangt af van het product dat je hebt besteld.
4. Waar komen de producten die jullie aanbieden vandaan?
De producten die we aanbieden op onze webshop zijn veelal afkomstig vanuit Azië maar komen ook vaak uit Amerika en soms Europa.
5. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt een bestelling volgen met de track & trace code die je hebt ontvangen via de mail. Gelieve 72 uur na verzending zal de trackingcode in het systeem verschijnen.
6. Verzenden jullie internationaal?
Ja wij bieden wereldwijde verzending aan, echter bevinden onze klanten zich voornamelijk in Nederland en België. Wij dekken de eventuele kosten voor verzending. Elkedagkoopjes producten reizen gratis naar je bestemming!
7. Ik heb meerdere artikelen besteld, waarom kwam mijn bestelling niet in één pakket?
De producten die wij aanbieden zijn afkomstig van diverse leveranciers verdeeld over meerdere opslagplaatsen. Dit betekent dat bestellingen met meerdere producten mogelijk afzonderlijk worden verzonden.
8. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Aangezien wij direct de bestelling plaatsen bij de leverancier is wijzigen of annuleren helaas niet mogelijk. Na ontvangst kun je de bestelling uiteraard wel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.
9. Hoe kan ik mijn product retourneren?
Bekijk onze pagina retourneren voor meer informatie.
10. Mijn product is defect, wat nu?
Als je een product hebt ontvangen dat defect is, zullen we het artikel graag zonder extra kosten voor je vervangen. Neem binnen 48 uur na ontvangst van een bestelling contact met ons op.
11. Hoe betaal ik mijn bestelling? Is het veilig?
Je comfort, veiligheid en vertrouwen zijn onze grootste zorg. We gebruiken Secure Socket Layer (SSL) -coderingstechnologie om je gegevens online te beschermen. Je kunt betalen met een bankpas of creditcard of je PayPal-rekening en IDEAL en nog veel meer. We gebruiken https://www.mollie.com als betaalprovider. Dit zijn wereldwijde bekende bedrijven voor betalingsdiensten met externe partijen. Al je creditcardgegevens worden veilig verwerkt en met SSL gecodeerd. De website van PayPal is beveiligd en gecodeerd en biedt een aankoopbescherming voor in aanmerking komende artikelen.
12. Mijn vraag wordt hierboven niet beantwoord, wat moet ik doen?
We helpen je graag! E-mail ons op info@elkedagkoopjes.nl